Πώς να βάλεις φρένο στην αναβλητικότητα
Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Πώς να βάλεις φρένο στην αναβλητικότητα

Γράφει η Μαρία Πετρίδη (personal life-coach)

Κοιτάζεις τον εαυτό σου στον καθρέφτη. Έχεις πάρει σημαντικές αποφάσεις: Από Δευτέρα θα επισκεφτείς την εταιρεία όπου μπορείς να παρουσιάσεις το νέο σου πρότζεκτ και είσαι σίγουρος ότι θα κλείσεις μια καλή συμφωνία.

Η Δευτέρα έρχεται και εσύ σκέφτεσαι ότι σε πονάει η μέση σου,δεν θα είσαι σε φόρμα, οπότε άστο καλύτερα,μέσα στην εβδομάδα θα υπάρξει καλύτερη μέρα. Σου θυμίζει κάτι αυτή η συμπεριφορά; Αναβάλλεις συνέχεια σημαντικές δράσεις ή αποφάσεις στη ζωή σου για….αύριο ή από Δευτέρα; Μένεις αδρανής αγκαλιά με την αναβλητικότητα που έχει γίνει πιστός συγκάτοικος και διαφεντεύει την ζωή σου. Υπονομεύει το μέλλον σου,καταβροχθίζει αχόρταγα την χαρά της εξέλιξης σου.

Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι δεν είσαι μόνος. Το κλαμπ της αναβλητικότητας μετρά αρκετά μέλη, αλλά ειλικρινά θα σου πρότεινα να σχεδιάσεις (χωρίς αναβολή) την άνευ επιστροφής απόδραση σου.

Η αναβλητικότητα τρέφεται από τον φόβο.Ο φόβος σε κρατάει πίσω σε γεμιζει ανασφάλεια και δεν σε αφήνει να υλοποιήσεις τις αποφάσεις σου. Στερεί την χαρά της δράσης, την γεύση της επιτυχίας, την σοφία της εμπειρίας. Η τελειομανία είναι ένα άλλο χαρακτηριστικό που διέπει τους αναβλητικούς. Είναι το σημείο που συναντάται το τέλειο με το τίποτα και δίνουν χώρο και χρόνο στην αναβολή. Δεν χρειάζεται να τρέξουμε στο παρελθόν ψάχνοντας το πως και το γιατί .Θα χάσεις πολύτιμο χρόνο και ίσως βρεθείς πολύ πιο μπερδεμένος.

Το σημαντικό είναι να αποκτήσεις επίγνωση της κατάστασης και να πάρεις την μοναδική απόφαση στη ζωή σου που θα πραγματοποιήσεις ξέροντας, οτι θα ξεκλειδώσει την δύναμη που κρύβεις τόσο έντεχνα μέσα σου και σε κρατάει μακριά απο τα θέλω σου.

Μπορείς να νικήσεις την αναβλητικότητα σου. Πως;
Δράση:

1. Καθόρισε τις προτεραιότητες σου.

2. Βάλε ρεαλιστικούς στόχους για να μην απογοητευτείς και γυρίσεις στην προηγούμενη κατάσταση.
3. Οργάνωσε σωστά τον χρόνο σου για να αποφύγεις το άγχος.
4. Μην αναβάλλεις οτιδήποτε είναι σημαντικό. Κάντο εκείνη την στιγμή. Είναι μια καλή άσκηση άμεσης δράσης.
5. Μην περιμένεις τις τέλειες συνθήκες για να μπείς στην δράση.

6. (πολύ σημαντικό.)Δούλεψε το δίπτυχο πόνος-ευχαρίστηση. Συνεδεσε στο μυαλό σου την αναβλητικότητα με πολύ πόνο. Τι θα χάσεις τι δεν θα ζήσεις πόση απογοήτευση θα βιώσεις αν συνεχίσεις να είσαι αναβλητικός. Από την άλλη συνέδεσε στο μυαλό σου την ευχαρίστηση με την δράση, την χαρά της επιτυχίας, της δημιουργίας μιας πολλά υποσχόμενης ζωής με καινούργιους ορίζοντες.
7. Αντάμειψε τον εαυτό σου όταν ολοκληρώνεις έναν στόχο. Να θυμάσαι πάντα οτι μόνο εσύ μπορείς να διώξεις απο την ζωή σου αυτήν την κατάσταση που σε κρατάει δέσμιο στην στασιμότητα και απομακρύνει τα όνειρα σου.

Μια ανάσα απόφασης ζωής είναι. Τέντωσε το στήθος πάρτην και καλή σου επιτυχία.

Μαρία Πετρίδη

Τηλ. επικοινωνίας: 6942653622