Lockdown: Μ’ αυτά τα βήματα θα παραμείνεις σε ισορροπία
Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Lockdown: Μ’ αυτά τα βήματα θα παραμείνεις σε ισορροπία

Το δεύτερο lockdown άλλους τους βρίσκεις πιο προετοιμασμένους ψυχολογικά και άλλους όχι.

Σημαντικό ρόλο στη πρωτόγνωρη κατάσταση που αντιμετωπίζει ο πλανήτης είναι να έχουμε εσωτερική ηρεμία και γαλήνη. Όσο πιο καλά είσαι μέσα σου τόσο καλύτερα μπορείς να αντιμετωπίσεις τόσο το lockdown όσο και τα προβλήματα που δημιουργεί στην καθημερινότητα σου και γενικότερα στη ζωή σου.

Σ΄αυτό το άρθρο θα βρεις χρήσιμα βήματα για να ακολουθήσεις προκειμένου να έχεις ισορροπία μέσα σου και να μην πελαγώσεις.

Οργάνωσε το χώρο που εργάζεσαι

Αν ανήκεις στην κατηγορία των τηλεργαζόμενων τότε πρέπει άμεσα να οριοθετήσεις το χώρο σου. Αν δεν έχεις ήδη γραφείο στο σπίτι βρες το χώρο που θα σε φιλοξενήσει τις επόμενες βδομάδες. Για να νιώσεις καλύτερα φτιάξε το προσωρινό σου γραφείο όσο πιο όμορφο γίνεται. Γιατί όχι να βάλεις κεριά ή λουλούδια.

Βάλε προτεραιότητες

Όσο πιο σύντομα συνειδητοποιήσεις πως δεν είναι εφικτό να κάνεις τα πάντα ταυτ’οχρονα τόσο το καλύτερα για σένα και τη ψυχολογία σου. Ο μόνος τρόπος για να το πετύχεις είναι να βάλεις προτεραιότητες. Φτιάξε μια λίστα με τα must to do της ημέρας κι έπειτα βάλε Χ σ΄ότι έχεις ήδη υλοποιήσει.

Διατήρησε καθαρό το σπίτι σου

Πλέον τις περισσότερες ώρες (μην πω όλες) της ημέρας τις περνάμε μέσα στο σπίτι. Για αυτό είναι πολύ σημαντικό να διατηρούμε καθαρό το χώρο μας και όχι να είναι άνω- κάτω. Ιδιαίτερα αν έχεις μικρό σπίτι η ακαταστασία φαίνεται πολύ και θα σου ρίξει την ψυχολογία. Και να θυμάσαι: τακτοποιημένο σπίτι σημαίνει τακτοποιημένη ζωή -θα προσθέσω και τακτοποιημένες σκέψεις και οράματα.

Πρόσεχε τη διατροφή σου

Τώρα που μένουμε σπίτι είναι η τέλεια ευκαιρία να προσέξουμε τη διατροφή μας και να αποφύγουμε τους κακούς πειρασμούς (junk food/γλυκά). Ετοίμασε το πρωινό σου -μην πίνεις μόνο ένα καφέ- μαγείρεψε υγιεινά, φτιάξε σαλάτα και βρες υγιεινές συνταγές με γλυκά. Είναι σημαντικό να δίνουμε τα καλύτερα καύσιμα στον οργανισμό μας: αντί για έτοιμους χυμούς έχεις όλο το χρόνο να στίψεις πορτοκάλια, να φτιάξεις ένα καλό smoothie και γενικά να αποκτήσεις καλές συνήθειες.

Φρόντισε να περπατάς μισή ώρα την ημέρα

Βγες από το σπίτι για τη μετακίνηση 6 -πήγαινε μια βόλτα στο πάρκο της γειτονιάς σου, περπάτησε δίπλα στη θάλασσα, κάνε μια βόλτα στο βουνό. Θα αλλάξει η διάθεση σου, θα πάρεις καθαρό αέρα και ποιος ξέρει μπορεί να σου έρθει η τέλεια ιδές για κάτι που θέλεις να κάνεις και δεν ξέρεις πως να το ξεκινήσεις.

Διώξε μακριά τις αρνητικές σκέψεις

Μείνε συνδεδεμένος μόνο με τη θετική σου πλευρά και φυσικά τις καλές σου σκέψεις. Διάβασε βιβλία αυτοβελτίωσης, κλείσε την τηλεόραση, μην περνάς πολύ χρόνο διαβάζοντας κακές ειδήσεις. Κάνε πάντα θετικές σκέψεις και οραματίσου την ζωή που ονειρεύεσαι. Σε κάθε περίπτωση μόλις πας να σκεφτείς αρνητικά στρέψε αλλού την προσοχή σου.

Κράτησε επαφή με τους φίλους/ συνεργάτες σου

Να έχεις επαφή με τα πρόσωπα που θέλεις και φυσικά να αποφεύγεις να μιλάς για δυσάρεστα πράγματα. Εστίασε στην επαφή και τα καλά γεγονότα -και μόνο και ναι υπάρχουν!