Greek summer is a state of mind: Το σποτ της φετινής καμπάνιας για τον Τουρισμό
Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Greek summer is a state of mind: Το σποτ της φετινής καμπάνιας για τον Τουρισμό

Δεν είναι ούτε ο ήλιος, ούτε η θάλασσα. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι κάτι παραπάνω… Είναι state of mind. Να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς, να επικοινωνείς με τη φύση, να αισθάνεσαι ελεύθερος. Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι και το σύνθημα του υπουργείου Τουρισμού.

Με ένα πλάνο σε ένα σποτ 40 δευτερολέπτων, με μονάχα 50 λέξεις αποτυπώνεται όλα όσα κλείνει μέσα του το ελληνικό καλοκαίρι. Ενα μήνυμα λιτό και απέριττο, γεμάτο με συναίσθηση. «Εύχομαι αυτό το σποτ να είναι καλοτάξιδο», σχολίασε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος βρέθηκε στην παρουσίαση της νέας καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό στην Αίγλη του Ζάππειου.

Η φιλοσοφία της καμπάνιας για τον Τουρισμό

Το φετινό καλοκαίρι δεν θα είναι το ίδιο, καθώς η παγκόσμια υγειονομική κρίση, άλλαξε σχεδόν τα πάντα… Τον τρόπου που ζούμε, που δουλεύουμε, που κάνουμε διακοπές. Γι’ αυτό η καμπάνια της Ελλάδας για το καλοκαίρι του 2020 είναι διαφορετική. Γιατί αυτό που μας ξεχωρίζει σήμερα είναι ότι τα καταφέραμε. Πλέον, στόχος είναι σταλεί ένα μήνυμα αισιοδοξίας και προσμονής. Ένα μήνυμα της Ελλάδας σε ολόκληρο τον κόσμο, με επίκεντρο, ένα νέο brand: Το Ελληνικό Καλοκαίρι – Greek Summer.

Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι απλά ο ήλιος και η θάλασσα. Αυτά τα έχουν και άλλες χώρες. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι μια κατάσταση ευτυχίας πέρα από εποχές και τόπους. Είναι αυτό το μοναδικό συναίσθημα που νιώθεις όταν είσαι μαζί με αυτούς που αγαπάς, όταν γίνεσαι ένα με τη φύση και νιώθεις μέσα σου ελευθερία. Και από τη στιγμή που το ελληνικό καλοκαίρι είναι συναίσθημα, μπορείς να το νιώσεις… οποιαδήποτε στιγμή, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.

Πηγή: iefimerida.gr