Πώς να παραμείνεις στα κιλά σου στην καραντίνα
Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Πώς να παραμείνεις στα κιλά σου στην καραντίνα

Σε λίγες ημέρες συμπληρώνω ένα μήνα σε καραντίνα. Δεν σου κρύβω πώς το πρώτο διάστημα -αφού συνειδητοποίησα πως δεν μπορώ να κάνω κάτι διαφορετικό από το να μείνω μέσα- αναρωτήθηκα όπως κι εσείς φαντάζομαι πώς παραμένειςστα κιλά σου στην καραντίνα.

Εγώ βέβαια βρισκόμουν σε περίοδο που ακολουθούσα ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής (ταλαιπωρήθκα για να πετάξω τα κιλά της εγκυμοσύνης, για την ακρίβεια κάτι έχει μείνει). Γιατί μέσα στο σπίτι χάνοντας λίγο την αίσθηση του χρόνου τσιμπολογάς λίγο περισσότερο, μαγειρεύεις περισσότερο, φτιάχνεις γλυκές λιχουδιές για την οικογένεια σου και πειραματίζεσαι με τις μαγειρικές και ζαχαροπλαστικές σου ικανότητες. Τα έχω κάνει όλα αυτά.

Τις πρώτες ημέρες τσιμπολογούσα συνέχεια και χωρίς λόγο. Μπέρδευα τις γεύσεις από γλυκό σε αλμυρό και πάλι γλυκό και ξανά αλμυρό. Μέχρι που είπα φτάνει. Και ευτυχώς το εννοούσα. Γιατί παρόλο που εργάζομαι κανονικά από το σπίτι είμαι όλη ημέρα μέσα κι έχω την “πολυτέλεια” να ετοιμάζω προσεχτικά τα γεύματα.

Θα μοιραστώ μαζί σου τα δικά μου tips που ακολουθώ για να παραμείνεις στα κιλά σου στην καραντίνα:

Φτιάξε εβδομαδιαίο πλάνο φαγητού: Το έκανα και πριν μπούμε σε καραντίνα και με είχε βοηθήσει πολύ. Λίγο βγήκαμε το πρώτο καιρό από τις παλιές μας συνήθειες, όμως εντάξει επιστρέψαμε και παραμένουμε πιστοί.

Όταν φτιάχνεις γλυκά αντικατέστησε κάποια πολύ παχυντικά υλικά: Μέρα παρά μέρα υπάρχει κέικ στο σπίτι για να συνοδεύει το πρωινό μας, να μην τρώμε γλυκά απ έξω, να συνοδεύουμε τον καφέ μας. Αντί για κανονική ζάχαρη βάζω καστανή και πάντα λιγότερη ποσότητα από αυτή που λέει η συνταγή. Το αυγό το έχω αντικαταστήσει με μπανάνα. Κάπου το διάβασα το δοκίμασα κι πραγματικά το αποτέλεσμα είναι νόστιμο κι πιο υγιεινό.

Έχω προσθέσει περισσότερα φρούτα και λαχανικά στη διατροφή μου: Ένα μπολ με φρούτα (προσθέτω κάποιες φορές και μια κουταλιά μέλι και λίγο κανέλα) τρώω σχεδόν κάθε πρωί για δεκατιανό. Εκτός από πράσινη σαλάτα φτιάχνω ποικιλία λαχανικών (καρότο, μπρόκολο, κουνουπίδι, χόρτα), ενώ τα περισσότερα βράδια επιλέγω σαλάτα.

Ένα υγιεινό smoothie για να ξεκινήσει η ημέρα: Ξεκινάω με ένα φανταστικό smoothie, το οποίο με κρατάει και δεν πεινάω. Σε ένα μπλέντερ βάζω 1 μεγάλη μπανάνα ή μερικές φράουλες, γάλα αμυγδάλου, λίγη βρώμη και μέλι. Τόσο εύκολο και τόσο υγιεινό.

Αντικατέστησα τους πολλούς καφέδες με βότανα: Παρατήρησα πως στο σπίτι έπινα περισσότερους καφέδες και αποφάσισα το απόγευμα αντί για καφέ να φτιάχνω αφεψήματα όπως χαμομήλι, βαλεριάνα με λίγο μέλι.

Αν εργάζεσαι από το σπίτι να έχεις μπροστά σου ένα μπιυκάλι με νερό: Για να μην ξεχνάς να πίνεις νερό είναι προτιμότερι

Κάνω γουρουνιά μέχρι το μεσημέρι: Τις προάλλες ήθελα πολύ να φάω πατάτες τηγανιτές για να μην τις στερηθώ αποφάσισα να τις απολαύσω το μεσημέρι και το βράδυ να φτιάξω μια χορταστική πράσινη σαλάτα με κοτόπουλο (είχα φτιάξει βραστό για το παιδί μου) και μοτσαρέλα.

Γυμνάζομαι μισή ώρα την ημέρα κάθε μέρα: Για καλή μου τύχη έχω σχοινάκι στο σπίτι και βαράκια, ενώ πολλές φορές βάζω πρόγραμμα zumba στο youtube. Την ώρα που χαζεύω κάτι στην τηλεόραση την εκμεταλλεύομαι για να κάνω ασκήσεις για γλουτούς και κοιλιακούς.

Δεν είμαι όλη ημέρα μόνο με πυζάμες: Φοράω φόρμες, άνετα παντελόνια μόνο και μόνο για να καταλαβαίνω τα κιλά που βρίσκομαι.